PIENĀKUMI

  • Organizēt biroja ikdienas administratīvo darbu un koordinēt informācijas apriti
  • Rūpēties par biroja vidi, mājīgumu un saimnieciskajiem jautājumiem
  • Pasūtīt saimniecības un kancelejas preces, kā arī uzturēt veiksmīgu sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem
  • Sagatavot un noformēt dažāda veida dokumentus
  • Atbalstīt biroja darbiniekus nepieciešamās informācijas apkopošanā un iekšējo pasākumu organizēšanā

PRASĪBAS

  • Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība (var būt studente/-s), iespēja apvienot ar mācībām
  • Labas komunikācijas prasmes
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, lai spētu komunicēt ar klientiem un sadarbības partneriem, tostarp nodrošināt informācijas apmaiņu ar starptautiskajiem piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem
  • Augsta atbildības sajūta un rūpīgu attieksmi pret darbu
  • Labas organizatora spējas un spēju pielāgoties dinamiskai videi
  • Labas datorprasmes (MS Office)
  • Iepriekšēja darba pieredze administratīvajā/biroja administratora amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

PIEDĀVĀJAM

  • Interesantu un dinamisku darbu stabilā un profesionālā komandā
  • Darbam nepieciešamo aprīkojumu
  • Mēneša atalgojumu 1000 - 1200 EUR (bruto), atkarībā no nostrādāto stundu skaita un darba slodzes
  • Sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
  • Izaugsmes iespējas un izaicinājumus

Uzzināt vairāk par darbu UPB grupā


Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un kontaktinformāciju uz vai aizpildiet pieteikuma anketu zemāk.

Ievelciet vai augšupielādējiet savu CV un papildu dokumentus šeit.

Atļautie formāti - PDF, DOC, DOCX

* - obligātie lauki

Sazinies ar mums