PIENĀKUMI
- Organizēt biroja ikdienas administratīvo darbu un koordinēt informācijas apriti
- Rūpēties par biroja vidi, mājīgumu un saimnieciskajiem jautājumiem
- Pasūtīt saimniecības un kancelejas preces, kā arī uzturēt veiksmīgu sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem
- Sagatavot un noformēt dažāda veida dokumentus
- Atbalstīt biroja darbiniekus nepieciešamās informācijas apkopošanā un iekšējo pasākumu organizēšanā
PRASĪBAS
- Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība (var būt studente/-s), iespēja apvienot ar mācībām
- Labas komunikācijas prasmes
- Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, lai spētu komunicēt ar klientiem un sadarbības partneriem, tostarp nodrošināt informācijas apmaiņu ar starptautiskajiem piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem
- Augsta atbildības sajūta un rūpīgu attieksmi pret darbu
- Labas organizatora spējas un spēju pielāgoties dinamiskai videi
- Labas datorprasmes (MS Office)
- Iepriekšēja darba pieredze administratīvajā/biroja administratora amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
PIEDĀVĀJAM
- Interesantu un dinamisku darbu stabilā un profesionālā komandā
- Darbam nepieciešamo aprīkojumu
- Mēneša atalgojumu 1000 - 1200 EUR (bruto), atkarībā no nostrādāto stundu skaita un darba slodzes
- Sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Izaugsmes iespējas un izaicinājumus